Ćwiczenia na powiększenie penisa są najstarszą metodą powiększania członka. Jak wykonywać ćwiczenia na powiększanie penisa? Przeczytaj nasz krótki poradnik.

Czy ćwiczenia na powiększenie penisa są skuteczne?

Przeglądając relacje mężczyzn na polskich i zagranicznych forach można spotkać się z rozbieżnymi opiniami na temat skuteczność ćwiczeń powiększających. Powiększanie penisa ćwiczeniami jest bardzo pracochłonne przez co wielu rezygnuje jeszcze przed pierwszymi efektami. O ile można powiększyć penisa ćwicząc regularnie? Mniej więcej 1 cm w długości penisa po 2 pierwszych miesiącach i około 0,5 cm po 2 kolejnych – osiągając taki wynik powinieneś być zadowolony. Są to wartości przybliżone, wszystko zależy od regularności ćwiczeń. Nie są to duże przyrosty jednak dodatkową zaletą ćwiczeń są intensywniejsze doznania podczas seksu. Jeśli to dla Ciebie za mało, koniecznie sprawdź pozostałe  6 metod na powiększenia penisa.

1. Rozciąganie

UWAGA: Zrób ciepły okład na penisa. Przed przeprowadzaniem jakichkolwiek ćwiczeń powiększający członka upewnij się, że odpowiednio go rozgrzałeś. Zrobić to można poprzez polewanie członka ciepła woda lub go w niej zanurzając. To powinno zwiększyć napływ krwi do ciał jamistych oraz zwiększyć skuteczność ćwiczeń.

  • Chwyć główkę penisa i rozciągaj go wzdłuż przed siebie, stanowczo lecz tak, aby rozciąganie nie powodowało bólu. Przytrzymaj około 5-10 sekund, następnie przerwij rozciąganie.
  • Rozciągając penisa wzdłuż, pociągnij główkę penisa w dół, siła rozciągania powinna być podobna jak w poprzedniej wersji. Trzymaj tak około 5-10 sekund, następnie przerwij rozciąganie.
  • Ponownie rozciągaj penisa wzdłuż, chwyć głowę penisa tym razem kierując ruch w górę, w stronę brzucha. Trzymaj około 5-10 sekund, następnie przerwij rozciąganie.
  • Te trzy ćwiczenia rozciągając, każde kierując penisa w inną stronę można zaliczyć jako jedną serię. Takich serii zrób na początek 10, następnie zwiększaj ilość serii lub czas rozciągania.
  • Chwyć penisa dłonią, Twoja ręką powinna wykonywać coś na wzór gestu „OK”. Przesuwaj rękę stanowczo na przód, dopóki nie dotrzesz do żołędzi. Ruch ten powinien wyglądać jak „dojenie”. Powtórz to ćwiczenie, aż wykonasz około 100 powtórzeń.

„Spośród wszystkie metod powiększających członka największą popularnością cieszą się tabletki na powiększenie penisa. Mężczyźni wskazują na relatywnie wysoką skuteczność oraz łatwość stosowania. Tabletki podobnie jak ćwiczenia również zaliczają się do naturalnych metod – większość popularnych pigułek zawiera kompozycję ziół, witamin i minerałów, czyli związków znajdujących się w naturalnym środowisku.”

2. Rozciąganie – metoda II

  • Chwyć żołądź jedną ręka, trzymaj stanowczo, jednocześnie tak, aby chwyt nie powodował dyskomfortu.
  • Użyj drugiej ręki umiejscawiając ją przy podstawie członka.
  • Zacznij ciągnąć do momentu kiedy poczuje naciąganie się przyrodzenia.
  • Utrzymaj w rozciągnięciu około 10-15 sekund.
  • Zrób krótka przerwę, a następnie powtórz cały proces jeszcze raz
  • Wykonuj to ćwiczenie od 2 do 5 minut w jednej sesji, 1 lub 2 razy dziennie.

3. Metoda wsteczna

  • Kciukiem naciągnij skórę penisa do tylu w stronę ciała.
  • Reszty palców używaj do asekuracji.
  • Utrzymaj te pozycje przez 10 sekund.
  • Zrób krótka przerwę i powtórz jeszcze raz.
  • Pięć minut dziennie powinno być wystarczające.

UWAGA: nie utrzymuj pozycji dłużej niż zalecane 10 sekund, trzymaj tak mocno, aby odciąć dopływ krwi. Jest to jedna z bardziej niebezpiecznych metod ze względu na trudna do opanowania technikę, dlatego należy do niej podejść ze szczególną rozwagą.

4. Ćwiczenie metodą rozciągania w przeciwnych kierunkach

  • W prawą rękę chwyć żołądź wiotkiego fallusa.
  • Połóż lewą rękę na jego dolnej części.
  • Następnie ściągaj obie ręce w przeciwnych kierunkach przez 10 sekund.
  • Powinieneś czuć rozciąganie wewnątrz członka, przerwij ćwiczenie jeśli odczujesz jakiekolwiek oznaki dyskomfortu.
  • Zrób krótka przerwę i powtórz powyższe kroki.
  • Ćwiczenie wykonuj przez kilka minut dziennie, jest bardzo efektywne dlatego szczególnie je polecamy.

5. Metoda Kegla

  • Pierwszym krokiem jest zlokalizowanie mięśnia łonowo-guzicznego, wyczujesz go przez wstrzymanie oddawania moczu. Mięśnie, które odpowiedzialne są za ten proces są szukanymi przez nas mięśniami Kegla.
  • Następnie, kiedy już go znajdziesz zacznij napinać go po kilka lub kilkaście sekund 20-30 razy dziennie.
  • Z czasem , powinieneś zwiększać intensywność ćwiczeń.

Dość powszechna metoda ćwiczeń, tylko cześć mężczyzn wie o tym, że penis może wyglądać na dłuższego dzięki większej kontroli nad własna erekcją. Konsekwentne wykonywanie ćwiczeń Kegla owocuje odnotowaniem wzrostu długości i grubości poprzez napływanie większej ilości krwi do ciał jamistych penisa. Twoja dziewczyna będzie z pewnością zadowolona z przyrostu i mocniejszej erekcji podczas seksu.

6. Jelqing

  • Doprowadź do częściowej erekcji, jednocześnie nie wywołując całkowitego wzwodu.
  • Przed przystąpieniem do ćwiczeń warto użyć nieco lubrykantu.
  • Z prawej ręki uformuj symbol „OK” i chwyć przyrodzenie u jego podstawy.
  • Następnie „masuj” członka poprzez przesuwanie prawej ręki powoli od jego nasady, aż do jego żołędzi, wykonaj kilka takich powtórzeń.
  • Ta metoda powiększania członka polega na pompowaniu krwi do ciał jamistych penisa, dzięki czemu skutecznie zwiększa rozmiar penisa pod kątem grubości jak i długości.

Wskazówka: na początku zacznij od malej ilości powtórzeń, z każdą sesja staraj się zwiększać ich ilość, pamiętaj o doprowadzeniu do częściowej erekcji, jeżeli będziesz stosował ta metodę z wiotkim fallusem nie odnotujesz widocznych przyrostów.

7. Metoda rotacyjna

  • Chwyć prawa ręka żołądź penisa, stanowczo, ale ostrożnie.
  • Zacznij rozciągać wykonując ruch rotacyjny.
  • Wykonuj to przez 30 sekund zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Następnie powtórz ćwiczenie przez 30 sekund w odwrotną stronę do ruchu wskazówek zegara.
  • Obrót w jedna oraz druga stronę można uznać za jedna serię, wykonuj takich do 5 dziennie.

8. Powiększanie przy użyciu ciężarków

  • Zawsze kiedy będziesz ćwiczył ta metoda, ćwicz kiedy członek jest wiotki.
  • Przyczep specjalne obciążenie, które jest zaprojektowane do rozciągania penisa.
  • Celem jest rozciąganie ku dołowi, tak jak w innych technikach które zostały wcześniej opisane.
  • Po pewnym czasie odnotujesz zauważalne przyrosty, jest to jedna z bardziej niebezpiecznych, a jednocześnie wysoko efektywnych metod.

Cześć ekspertów twierdzi, że powinno się unikać tej metody ze względów bezpieczeństwa, ale jeśli wykonujesz to ćwiczenie prawidłowo przynosi naprawdę szybko zauważalne efekty. Spopularyzowane zostało wiele lat temu przez Japończyków, a skuteczność została udowodniona naukowo. Ze względu na bezpieczeństwo wskazane jest w pierwszej kolejności wypróbowanie wszystkich innych wyżej opisanych metod.

Domowe sposoby powiększania członka – pozostałe metody

Ćwiczenia na powiększenie penisa są bezapelacyjnie najbardziej naturalną metodą pogrubiania i wydłużania męskości. Mimo wielu zalet, trzeba sporo wytrwałości aby osiągnąć oczekiwany rezultat. Innymi sposobami, które możesz zastosować w domowym zaciszu są:
  • pompki próżniowe,
  • ekspandery rozciągające przyrodzenie,
  • tabletki powiększające członka.