Ćwiczenia na powiększenie penisa zwiększając ukrwienie członka prowadzą do wydłużenie i pogrubienia przyrodzenia. Regularne ćwiczenia pozwalają zwiększyć doznania seksualne, wzmocnić erekcję oraz kontrolować czas trwania stosunku. Sprawdź 8 domowych i naturalnych sposobów powiększania męskości.

Czy ćwiczenia na powiększenie penisa są skuteczne?

Przeglądając relacje mężczyzn na polskich i zagranicznych forach można spotkać się z rozbieżnymi opiniami na temat skuteczność ćwiczeń powiększających. Powiększanie penisa ćwiczeniami jest bardzo pracochłonne przez co wielu rezygnuje jeszcze przed pierwszymi efektami.

O ile można powiększyć penisa ćwicząc regularnie? Mniej więcej 1 cm w długości penisa po 2 pierwszych miesiącach i około 0,5 cm po 2 kolejnych – osiągając taki wynik powinieneś być zadowolony. Są to wartości przybliżone, wszystko zależy od regularności ćwiczeń oraz techniki wykonywania.

Nie są to duże przyrosty jednak dodatkową zaletą ćwiczeń są intensywniejsze doznania podczas seksu oraz wzmocnienie erekcji. Jeśli to dla Ciebie za mało, koniecznie sprawdź pozostałe sposoby na powiększenia penisa.

Rozgrzewka

Przed rozpoczęciem ćwiczeń powiększający członka upewnij się, że odpowiednio go rozgrzałeś. Można to zrobić polewając członka ciepłą wodą lub go w niej zanurzając. Celem rozgrzewki jest zwiększenie napływu krwi do ciał jamistych co wpływa bezpośrednio na skuteczność ćwiczeń.

1. Rozciąganie

  • Chwyć główkę penisa i rozciągaj go wzdłuż przed siebie stanowczo, lecz tak, aby rozciąganie nie powodowało bólu. Przytrzymaj około 5-10 sekund, następnie przerwij rozciąganie.
  • Rozciągając penisa wzdłuż, pociągnij główkę przyrodzenia w dół, siła rozciągania powinna być podobna jak w poprzedniej wersji. Trzymaj tak około 5-10 sekund, następnie przerwij rozciąganie.
  • Ponownie rozciągaj penisa wzdłuż, chwyć żołądź penisa tym razem kierując ruch w górę – w stronę brzucha. Trzymaj około 5-10 sekund, następnie przerwij rozciąganie.
  • Te trzy ćwiczenia rozciągając, każde kierując penisa w inną stronę można zaliczyć jako jedną serię. Zrób na początek 10 serii, następnie zwiększaj ilość serii lub czas rozciągania.

„Spośród wszystkich metod największą popularnością cieszą się tabletki na powiększenie penisa. Mężczyźni wskazują na relatywnie wysoką skuteczność oraz łatwość stosowania. Tabletki podobnie jak ćwiczenia również zaliczają się do naturalnych metod – większość popularnych pigułek zawiera kompozycję ziół, witamin i minerałów, czyli związków znajdujących się w naturalnym środowisku.”

2. Rozciąganie – metoda II

  • Chwyć żołądź jedną ręka, trzymaj stanowczo, jednocześnie tak, aby chwyt nie powodował dyskomfortu.
  • Użyj drugiej ręki umiejscawiając ją przy podstawie członka.
  • Zacznij rozciągać do momentu kiedy poczuje naciąganie się przyrodzenia.
  • Utrzymaj w rozciągnięciu około 10-15 sekund.
  • Zrób krótka przerwę, a następnie powtórz cały proces kolejny raz.
  • Wykonuj to ćwiczenie od 2 do 5 minut w jednej sesji, 1 lub 2 razy dziennie.

3. Metoda wsteczna

  • Kciukiem naciągnij skórę penisa do tyłu w stronę ciała.
  • Reszty palców używaj do asekuracji.
  • Utrzymaj tą pozycje przez 10 sekund.
  • Zrób krótka przerwę i powtórz jeszcze raz.
  • Pięć minut dziennie powinno być wystarczające.

UWAGA: nie utrzymuj pozycji dłużej niż zalecane 10 sekund, trzymaj tak mocno, aby odciąć dopływ krwi. Ze względu na trudną do opanowania technikę jest to jedna z bardziej niebezpiecznych metod, dlatego należy do niej podejść ze szczególną rozwagą.

4. Ćwiczenie metodą rozciągania w przeciwnych kierunkach

  • W prawą rękę chwyć żołądź wiotkiego fallusa.
  • Połóż lewą rękę na jego dolnej części.
  • Następnie ściągaj obie ręce w przeciwnych kierunkach przez 10 sekund.
  • Powinieneś czuć rozciąganie wewnątrz członka, przerwij ćwiczenie jeśli odczujesz jakiekolwiek oznaki dyskomfortu.
  • Zrób krótka przerwę i powtórz powyższe kroki.
  • Ćwiczenie wykonuj przez kilka minut dziennie – jest bardzo efektywne dlatego to ćwiczenia szczególnie polecamy.

5. Metoda Kegla

  • Pierwszym krokiem jest zlokalizowanie mięśnia łonowo-guzicznego, wyczujesz go przez wstrzymanie oddawania moczu. Mięsieniem odpowiedzialnym za ten proces jest szukanym przez nas mięśniem Kegla.
  • Następnie, kiedy już go znajdziesz zacznij spinać mięsień po kilka lub kilkaście sekund od 20 do 30 razy dziennie.
  • Z czasem , powinieneś zwiększać intensywność ćwiczeń.

Dość powszechna metoda ćwiczeń, jednak niewielka cześć mężczyzn wie o tym, że penis może wyglądać na większego dzięki lepszej kontroli nad własna erekcją. Konsekwentne wykonywanie ćwiczeń Kegla owocuje odnotowaniem wzrostu długości i grubości poprzez napływanie większej ilości krwi do ciał jamistych penisa. Twoja kobieta będzie z pewnością zadowolona z przyrostu oraz mocniejszej erekcji podczas seksu.

6. Jelqing

Jelqing to jedna ze starszych metod, zapoczątkowana przez ludy afrykańskie i azjatyckie. Ze względu na technikę wykonywania, ćwiczenie nazywane jest potocznie dojeniem penisa.

  • Doprowadź do częściowej erekcji, jednocześnie nie wywołując całkowitego wzwodu.
  • Przed przystąpieniem do ćwiczeń warto użyć nieco lubrykantu.
  • Z prawej ręki uformuj symbol „OK” i chwyć przyrodzenie u jego podstawy.
  • Następnie „masuj” członka poprzez przesuwanie prawej ręki powoli od jego nasady, aż do jego żołędzi, wykonaj kilka takich powtórzeń.
  • Ta metoda powiększania członka polega na pompowaniu krwi do ciał jamistych penisa, dzięki czemu skutecznie zwiększa rozmiar penisa pod kątem grubości jak i długości.

Wskazówka: na początku zacznij od malej ilości powtórzeń, z każdą sesja staraj się zwiększać ich ilość, pamiętaj o doprowadzeniu do częściowej erekcji, jeżeli będziesz stosował ta metodę z wiotkim fallusem nie odnotujesz widocznych przyrostów.

7. Metoda rotacyjna

  • Chwyć prawa ręka żołądź penisa, stanowczo, ale ostrożnie.
  • Zacznij rozciągać wykonując ruch rotacyjny.
  • Rozciągaj członka przez 30 sekund zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
  • Następnie powtórz ćwiczenie przez 30 sekund w odwrotną stronę do ruchu wskazówek zegara.
  • Obrót w jedna oraz druga stronę można uznać za jedna serię, wykonuj takich obrotów do 5 dziennie.

8. Powiększanie przy użyciu ciężarków

Powiększanie przy użyciu ciężarków spopularyzowane zostało wiele lat temu przez Japończyków, a skuteczność udowodniono naukowo. Ze względu na bezpieczeństwo wskazane jest w pierwszej kolejności wypróbowanie innych wcześniej opisanych sposobów.

  • Ćwiczenie z wykorzystaniem obciążenia wykonuj kiedy członek jest wiotki.
  • Przyczep specjalne obciążenie zaprojektowane do rozciągania penisa.
  • Celem jest rozciąganie ku dołowi, tak jak w kilku innych technikach, które zostały wcześniej opisane.
  • Po pewnym czasie odnotujesz zauważalne przyrosty, jest to jedna z bardziej niebezpiecznych, a jednocześnie efektywnych metod.

Cześć ekspertów twierdzi, że powinno się unikać tej metody ze względów bezpieczeństwa – wykonując to ćwiczenie prawidłowo przynosi naprawdę szybko zauważalne efekty.

Domowe sposoby powiększania członka – pozostałe metody

Ćwiczenia na powiększenie penisa są bezapelacyjnie najbardziej naturalną metodą pogrubiania i wydłużania męskości. Mimo wielu zalet, trzeba sporo wytrwałości aby osiągnąć oczekiwany rezultat. Innymi sposobami, które możesz zastosować w domowym zaciszu są:

  • pompki próżniowe,
  • ekspandery rozciągające przyrodzenie,
  • tabletki powiększające członka.